NIEUW LOGO !

(19/06/26)

tafeltennis smash dilbeek

Vanaf vandaag verandert de naam van onze club naar "Koninklijke Tafeltennisclub (KTTC) Dilbeek". Met trots stellen we dan ook ons nieuw clublogo voor! 🤩🏓 Ook onze website wordt vernieuwd en zal binnenkort worden onthuld !
Facebook KTTCD
Homepage TTCD